Alla inlägg den 10 april 2014

Hej

Av Ida Banan - 10 april 2014 21:27

Hej.Jag kom nyss in på bloggen för råkade logga ut och hade glömt lösenordet.Men iaf så berättar jag om dom två dagarna alltså idag och igår.Igår hann jag inte rida så jag mockade bara.Jag hann inte rida för att jag var med Josefine.Vi hoppade studsmatta och var med Tusse lite grann och vi tränade inget för det var så kallt ute.Sen fick han,dumle och banan vara ute.Jag kan lägga ut en bild på dom i något annat inlägg.Sen åkte hon hem.Jag gjorde ma-läxan för att visste att hon skulle ringa. Och efter ett tag ringde hon på Skype och vi bestämde att vi skulle fara och bada i Nordmaling på badhuset.Det var jätte kul där!!Sen så satt vi i bastun och åt glass.Glassen smälte fort men aja...(hade en isglass..)Sen när jag kom hem gjorde jag väl inte så mycket.Jag gick och la mig då för hade ju inget att göra och var så trött.Sen när jag vaknade så var det Torsdag.Jag åt frukost och klädde på mig och fixade mig.Sen gick jag till bussen och då var jag på skolan efter ungefär en kvart.När jag kom hem bakade jag för har knytkalas imorgon.Sen åt jag middag och for på ridningen.Vi hoppade stutts och det var jätte kul!!En i min grupp ramlade av 2 gånger.Stackars henne!!Hon flög av på hinderna.Men för mig gick det jätte bra!!
Det här får bli inlägget för 2 dagar!!Hejdå!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards